Takuu
LISÄTAKUU NÄYTÖN LASILLE
Hei – ja kiitos, että valitsit lisätakuun. Tästä löydät tietoa takuun sisältämistä asioista. Toivomme, että olet tyytyväinen uuteen tuotteeseesi.
Mitä lasitakuu sisältää:
- Haljenneen lasin korjaus
- Tuotteen takuuvaihdon (Jos vaurioitunutta tuotetta ei korjata, saat tilalle uuden XPLORA:n, jolla on samat tai paremmat ominaisuudet)
- Ei omavastuuta
- Ei ikävähennystä
- Voimassa maailmanlaajuisesti
Mitä tehdä, jos näytön lasi hajoaa:
- Ilmoita rikkoontuneesta näytöstäsi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@xplora.fi
- Arvioimme, onko XPLORA-puhelimesi mahdollista korjata. Jos se ei ole mahdollista, saat tilalle saman tai uudemman mallin XPLORA:n
- Korjattu tai uusi laite toimitetaan takaisin asiakkaalle postitse
Ilmoita meille XPLORA-puhelimesi IMEI-numero (löydät sen laitteen asetuksista)