Xplora – Yleiset ehdot

Päivitetty viimeksi toukokuussa 2024.

Xplora Yleiskatsaus: Xplora on Xplora Mobile Oy:n palvelu, Y-tunnus 2986682-8

Piispanportti 11, 02240 Espoo (”Xplora Mobile”), ja se koostuu seuraavista tuotteista ja palveluista:

 

 (i) Xplora kellopuhelin (”Xplora-puhelin”) ja tarvikkeet,

(ii) SIM-kortit ja Xplora-palvelut (”Xplora-liittymä”); ja

(iii) Xplora huoltajan matkapuhelimeen asennettava mobiilisovellus (”Xplora-sovellus”)

Xplora-puhelin voidaan määrittää, sitä voidaan seurata ja siihen voidaan ottaa yhteyttä Xplora-liittymän ja Xplora-sovelluksen kautta. Xplora-puhelinta ei voi käyttää ilman Xplora-sovellusta.

 

Yleiskuvaus ehdoista:

Xploran käyttöä säätelevät nämä yleiset ehdot, jotka sisältävät:

A Yleiset tilausehdot: Koskevat Xplora-puhelimen ja tarvikkeiden ostamista www.xplora.fi verkkokaupasta.

B Liittymän ehdot: Koskevat Xplora-liittymän ostamista.

C Käyttöehdot: Koskevat Xplora-sovelluksen käyttöä.

Henkilötiedot ja niiden käsittely: 

Annamme tietosuojalausunnossamme lisätietoja siitä, mitä henkilökohtaisia tietoja kerätään Xplora-sovelluksen ja Xplora-puhelimen kautta sekä miten niitä käsitellään. Löydät tietosuojakäytäntömme täältä: https://www.xplora.fi/tietosuoja/

 

***

Päivitetty viimeksi toukokuussa 2024

A YLEISET TILAUSEHDOT

 

1 JOHDANTO

Näitä yleisiä ehtoja sovelletaan Xplora-puhelimen ja tarvikkeiden ostamiseen www.xplora.fi tai asiakaspalvelumme kautta.

Kuluttajien verkkokauppaostoksia ja niiden ehtoja säätelevät pääasiassa sopimuslaki, kuluttajansuojalaki, markkinointilaki, etämyynti ja siihen sovellettava laki, hintatietolainsäädäntö ja tuoteturvallisuuslaki. Tarkemmat tiedot kustakin laista on saatavilla osoitteessa https://www.finlex.fi/fi/. Tämän sopimuksen ehtoja ei pidä tulkita rajoittavan kuluttajan lakisääteisiä oikeuksia, vaan ne sisältävät kunkin osapuolen tärkeimmät kauppaan liittyvät oikeudet ja velvollisuudet.

 

2 SOPIMUS

Sopimus koostuu näistä yleisistä tilausehdoista, tilauksessa ilmoitetuista tiedoista ja muista sovituista ehdoista. Jos tiedot ovat ristiriitaisia, sovelletaan ensisijaisesti osapuolten välillä tehtyä sopimusta, mikäli se ei ole ristiriidassa lainsäädännön kanssa. Lisäksi sovelletaan asiaa koskevia kuluttajansuojalain säännöksiä.

 

3 OSAPUOLET

Myyjä on Xplora Mobile Oy, Y-tunnus 2986682-8, Piispanportti 11, 02240 Espoo, myöhemmin ”myyjä” tai ”Xplora Mobile”. 

Asiakas on kuluttaja, joka tekee tilauksen ja jota kutsutaan jäljempänä ”asiakas” / ”sinä”. Asiakkaan tulee olla täyttänyt 18-vuotta.  XPLORA Mobile ei tee sopimuksia alaikäisten kanssa (alle 18-vuotiaat) ilman huoltajan suostumusta. Sopimuksia voidaan tehdä vain asiakkaiden kanssa, joilla on toimitusosoite Suomessa.

 

4 SOPIMUKSEN SISÄLTÖ

Ostosopimus katsotaan tehdyksi ja sitovan molempia osapuolia, kun asiakkaan tilaus on vahvistettu sähköpostilla tilauksen aikana ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan tehdessä tilauksen hän vahvistaa tutustuneensa sekä näihin yleisiin ehtoihin että niissä mainittuihin muihin dokumentteihin ja hyväksyvänsä niiden sisällön.

Xplora Mobile pidättää itsellään oikeuden olla toimittamatta tuotetta tai palvelua, mikäli hinta tai saatavuus on ollut teknisestä häiriöstä, inhimillisestä erehdyksestä, painovirheen tai muun ilmaisuerehdyksen vuoksi virheellinen tai varastosaldo on asiakkaan tehdessä tilausta ollut jostain syystä virheellinen ja tuote on esim. loppuunmyyty. Tällaisissa tapauksissa järjestelmä lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen, vaikka tuotetta ei olekaan saatavilla. Xplora Mobilen asiakaspalvelu ottaa asiakkaaseen yhteyttä mahdollisimman nopeasti antaen asiakkaalle mahdollisuuden peruuttaa tilaus tai tarjoten virheellisen varastosaldon vuoksi korvaavaa tuotetta, mikäli sellainen on saatavilla. Verkkokauppamme ostoskori ei ole varaava, joten tuotteiden hinnat ja saatavuus saattavat muuttua, vaikka tuote olisikin ostoskorissa, mikäli hinnassa tai saatavuudessa tänä aikana tulee muutoksia. 

Xplora Mobile tekee kuluttajakauppaa, minkä takia se pidättää oikeuden kieltäytyä toimittamasta asiakkaan tekemiä tilauksia, joiden sillä on oman harkintansa mukaisesti syytä epäillä päätyvän jälleenmyyntitarkoitukseen tai muuhun ei-yksityiskäyttöön.

 

5 HINNAT JA MAKSUT

Tuotteiden ja palvelujen ilmoitetut hinnat sisältävät kaikki maksut (ALV, tulli ja vastaavat) lukuun ottamatta toimituskuluja, jotka riippuvat tilauksella olevista tuotteista ja niiden kokonaishinnasta. Asiakas ei maksa lisäkustannuksista, joista Xplora Mobile ei ole ilmoittanut oston yhteydessä. 

Asiakas näkee kaikki mainitut maksut tarkemmin eriteltynä ennen tilauksen hyväksymistä esitettävässä tilauksen yhteenvedossa. Xplora Mobile pidättää oikeuden yllä ”Sopimuksen sisältö”-kohdassa mainittujen virheellisiin hintatietoihin perustuvien tilausten peruuttamisen.

Käytämme maksuratkaisuna Klarna Checkoutia. Klarna Checkoutissa voit maksaa joko luottokortilla (VISA ja Mastercard) tai laskulla.

Korttimaksut veloitetaan heti. Klarnan yleiset ehdot löytyvät täältä.

 

6 MAKSAMINEN

Ennen 28.10.2022 tehtyihin tilauksiin sovelletaan seuraavaa:

Kun asiakas on ostanut Xplora-puhelimen ja maksanut tilauksen, Xplora-liittymä laskutetaan kuukausittain tai etukäteen.  Jos asiakas on tilauksen yhteydessä valinnut Xplora-liittymän kuukausittaisen laskutuksen, Xplora Mobile Oy lähettää asiakkaalle laskun sähköpostitse kuukausittain tai Xplora Mobile Oy veloittaa ennakkoon ilmoitetun kuukausiveloituksen asiakkaan ilmoittamalta maksukortilta.

Jos asiakas on valinnut ennakkomaksun (6 tai 12 kuukautta), Xplora-liittymä maksetaan ostohetkellä sovitulle ajalle. Sovitun ennakkoon maksetun ajan jälkeen, sopimus muuttuu jatkuvaksi kuukausisopimukseksi ja Xplora Mobile lähettää laskun kuukausittain sähköpostitse sen hetkisen hinnaston mukaisesti tai veloittaa ennakkoon ilmoitetun kuukausiveloituksen asiakkaan ilmoittamalta maksukortilta.

28.10.2022 ja sen jälkeen tehtyihin tilauksiin sovelletaan seuraavaa:

Kun asiakas on ostanut Xplora-puhelimen ja maksanut tilauksen, Xplora-liittymä laskutetaan kuukausittain tai etukäteen.  Jos asiakas on tilauksen yhteydessä valinnut Xplora-liittymän kuukausittaisen laskutuksen, Xplora Mobile Oy veloittaa ennakkoon ilmoitetun kuukausiveloituksen asiakkaan ilmoittamalta maksukortilta kuukausittain.

Jos asiakas on valinnut ennakkomaksun (6 tai 12 kuukautta), Xplora-liittymä maksetaan ostohetkellä sovitulle ajalle. Sovitun ennakkoon maksetun ajan jälkeen, sopimus muuttuu jatkuvaksi kuukausisopimukseksi ja Xplora Mobile veloittaa kuukausiveloituksen asiakkaan ilmoittamalta maksukortilta kuukausittain.

 

7 TOIMITUS

7.1 Toimitustapa ja -aika

Tilaus toimitetaan kotiin asti. Toimitusaika on normaalisti 3-5 arkipäivää siitä, kun Xplora Mobile on vahvistanut tilauksen. Pyhäpäivien ja alennusmyyntikampanjoiden yhteydessä tilauksen saapuminen voi kestää hieman kauemmin.

Tilaus voidaan toimittaa koko maahan, myös Ahvenanmaalle. Asiakkaalle ilmoitetaan, kun paketti lähtee jakeluun.

 

7.2 Noutamattomat paketit / lähetykset

Paketit, joita ei noudeta seitsemän (7) päivän kuluessa, palautetaan Xplora Mobilelle. Jos näin tapahtuu, veloitetaan asiakkaalta 30 euron (EUR) maksu johtuen palautuksen ja sen käsittelyn aiheuttamista kustannuksista.

Peruutusoikeus ei käynnisty, jos pakettia ei vastaanoteta.

 

7.3 Kuljetusvauriot

Xplora Mobile vastaa tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet tai hävinneet kuljetuksen aikana. Ilmoitus kuljetusvauriosta on tehtävä kohtuullisessa ajassa ja viimeistään yhden kuukauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Kun lähetys vastaanotetaan, on tärkeää tarkistaa, että tavarat eivät ole vaurioituneet kuljetuksessa. Xplora Mobile suosittelee, että asiakas huomauttaa kuljetusvaurioista kuriiria toimituksen yhteydessä, ja on tämän jälkeen yhteydessä Xploran asiakaspalveluun.

 

8 PERUUTUSOIKEUS

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen etämyyntiä koskeva oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus edellyttää, että tuotteet ovat olennaisesti muuttumattomia. Tämä tarkoittaa myös, että tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan. Voit kokeilla ja testata tuotetta asianmukaisella tavalla tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan varmistamiseksi 14 päivän ajan. Jos tuotteiden testaus ylittää perustellun ja tarpeellisen, asiakas vastaa lain mukaisesti tuotteen arvon alentumisesta.

Mikäli Xplora-liittymä on ostettu yhdessä tarjoushintaisen Xplora-puhelimen kanssa, Xplora Mobile voi vaatia liittymän irtisanomistilanteessa palauttamaan myös Xplora-puhelimen. 

Jos asiakas käyttää peruutusoikeutta, tulee tästä ilmoittaa Xplora Mobile Oy:lle viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeella ja liittää mukaan täytetty palautus-/peruutuslomake. Peruutusoikeuslomakkeen voit ladata täältä

Peruuttamisoikeutta käytettäessä tavarat on palautettava Xplora Mobilelle ilman aiheetonta viivytystä viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusoikeuden käyttöä koskevan ilmoituksen antamisesta. Asiakkaan tulee palautuksen yhteydessä olla valmis todentamaan, että tuote on palautettu määräajassa. Palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Jos tuotteen palautus viivästyy merkittävästi tai Xplora Mobile ei muusta syystä ole velvoitettu hyvittämään tehtyä tilausta, tuote lähetetään takaisin asiakkaalle hänen kustannuksellaan.  

Xplora Mobilen vastaanotettua palautuksen ja sen hyväksymisen jälkeen Xplora Mobile tai jokin Xplora Mobilen yhteistyökumppaneista palauttaa maksun asiakkaan käyttämällä maksutavalla 30 päivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty. 

 

9 VARAUKSEN PERUUTTAMINEN

Xplora Mobile Oy:llä on säilytysoikeus tuotteeseen, kunnes ostohinta, korko ja kulut mukaan lukien on maksettu kokonaisuudessaan.

 

10 TAKUU JA REKLAMAATIO

Oikeudet ja velvollisuudet viivästymiseen tai vikoihin liittyen on määritelty kuluttajansuojalaissa.

Kaikilla Xplora-puhelimilla, jotka on ostettu xplora.fi verkkosivuilta, on 24kk tuotetakuu. Takuu kattaa vain sellaiset virheet, jotka täyttävät kuluttajansuojalain 15 a §:n mukaiset puutteet. Takuu ei esimerkiksi sisällä normaalista kulumisesta johtuvia virheitä. Jos tuote poikkeaa asiakkaan ja Xplora Mobilen välisestä sopimuksesta tai muuten ei vastaa Xplora Mobilen antamaa kuvausta, tavarat voidaan palauttaa.

Reklamaatiotilanteissa asiakkaan tulee olla yhteydessä Xploran asiakaspalveluun joko lomakkeella tai asiakaspalveluchatin kautta osoitteessa www.xplora.fi. Reklamaatio tulee tehdä mahdollisimman nopeasti siitä, kun virhe ilmenee. Reklamaation jälkeen tuote palautetaan Xplora Mobile Oy:lle. Xplora Mobile vastaa kaikista reklamaatiosta koituvista kuljetuskustannuksista.

Kampanja- ja tarjoustuotteita ostettaessa voidaan soveltaa erillisiä sääntöjä, jos ne on erikseen ilmoitettu ostohetkellä.

 

 10.1. Kellojen vedenkestävyys

Kaikki Xplora-kellopuhelimet ovat saaneet IP 68-luokituksen (kotelointiluokitus, joka kuvaa laitteen pölyn ja vedenkestävyyttä). Tuotetakuu ei kata virheitä, jotka ovat aiheutuneet tämän luokituksen vastaisesta käytöstä eli jos kelloa on käytetty esim. suihkun, uimisen tai muiden vesiaktiviteettien aikana tai virheitä jotka ovat aiheutuneet vedenkestävyyden heikkenemisen vuoksi (kolhut jne.). Vaikka kellot on määritelty IP68-luokituksen mukaan vedenkestäviksi, kelloa ei tule ehdoin tahdoin altistaa vedelle tai kosteudelle.

Merkitys: IP (Ingress Protection) = kotelointiluokitus, 6 = pölytiivis, 8 = kestää upotuksen puhtaaseen veteen enintään 1 metrin syvyyteen 30 minuutin ajan.

Vaikka IP68-luokituksen saanutta kelloa voidaan käyttää sateessa juostessa tai vesileikkejä leikkiessä IP-luokitukset eivät ota huomioon vedenpainetta. Siksi IP-luokitukset eivät osoita laitteiden kestävyyttä vesiaktiviteettien, kuten uimisen aikana.

Vedenkestävyys ei ole pysyvä ominaisuus, vaan se voi heikentyä ajan myötä. Suosittelemme, että kelloa ei altisteta kemikaaleille, kuten saippualle ja shampoolle, aurinkovoiteelle, hoitoaineille, rasvoille ja hajuvedelle.

Lisäksi seuraavat seikat voivat vaikuttaa vedenkestävyyden heikkenemiseen:

  • Kellon saamat osumat (esim. pudottaminen)
  • Kovalla paineella suihkuttaminen
  • Altistuminen happamille ruoille
  • Kuumat kosteat paikat (esim. sauna)

***

Viimeksi päivitetty toukokuussa 2024

B LIITTYMÄN EHDOT

 

1 JOHDANTO

Nämä liittymän ehdot koskevat Xplora-liittymää. Xplora-liittymä koostuu SIM-kortista ja siihen liittyvästä mobiililiittymästä sekä Xplora-palveluista.

Xplora-palvelu sisältää pääsyn Xplora-sovellukseen, joka tarvitaan Xplora-puhelimen käyttämiseksi. Jos sinulla ei ole SIM-korttia Xplora Mobilen kautta tai jos haluat myöhemmin käyttää toista SIM-kortin tarjoajaa, nämä ehdot koskevat vain Xplora-palvelua ja vain siinä määrin kuin ne ovat tarkoituksenmukaisia. Tässä tapauksessa Xploran kellopuhelimen käytöstä laskutetaan kuukausittainen palvelumaksu*.

*ei palautettavissa

 

2 SOPIMUS

Sopimus koostuu näistä yleisistä liittymän ehdoista, tilauksessa ilmoitetuista tiedoista ja mahdollisista muista erikseen sovituista ehdoista. Jos tiedot ovat ristiriitaisia, sovelletaan ensisijaisesti osapuolten välillä tehtyä sopimusta, mikäli se ei ole ristiriidassa lainsäädännön kanssa. Lisäksi sovelletaan asiaa koskevia kuluttajansuojalain säännöksiä

 

3 OSAPUOLET

Myyjä on Xplora Mobile Oy, Y-tunnus 2986682-8, yhteydenottolomake https://support.xplora.com/hc/fi/requests/new, Piispanportti 11, 02240 Espoo, jäljempänä myyjä / Xplora Mobile. Asiakas on kuluttaja, joka tekee tilauksen ja jota kutsutaan myöhemmin tekstissä asiakkaaksi / asiakkaiksi.

Asiakas on velvollinen ilmoittamaan Xplora Mobileille mahdollisimman pian osoitteenmuutoksesta ja muista muutoksista, jotka voivat vaikuttaa asiakassuhteeseen.

Asiakkaan tulee olla täyttänyt 18-vuotta.  Xplora Mobile ei tee sopimuksia alaikäisten (alle 18-vuotiaat) kanssa ilman huoltajan suostumusta. Sopimuksia voidaan tehdä vain asiakkaiden kanssa, joilla on toimitusosoite Suomessa. 

 

4 SOPIMUKSEN SISÄLTÖ

Ostosopimus katsotaan tehdyksi ja sitovan molempia osapuolia, kun asiakkaan tilaus on vahvistettu sähköpostilla tilauksen aikana ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan tehdessä tilauksen hän vahvistaa tutustuneensa sekä näihin liittymän ehtoihin että niissä mainittuihin muihin dokumentteihin ja hyväksyvänsä niiden sisällön.

 

5 XPLORA-LIITTYMÄ (SIM-kortti) ON PUHELIMEEN INTEGROITU OSA

Xplora-liittymä on olennainen osa puhelinta. Xplora-puhelimen mukana tulee valmiiksi asennettu SIM-kortti Xplora Mobilelta. Asiakkaan on ladattava Xplora-sovellus, luotava henkilökohtainen käyttäjätili ja yhdistettävä Xplora-puhelin sovellukseen, jotta liittymää / palvelua voidaan käyttää. Liittymä / palvelu aktivoidaan, kun asiakas ostaa / tilaa Xplora-puhelimen. SIM-kortti asennetaan Xplora-puhelimeen ja sitä voidaan käyttää vain tässä puhelimessa. Jos SIM-korttia käytetään toisessa laitteessa (mukaan lukien käyttöyritys), tätä pidetään sopimusrikkomuksena, ja Xplora-liittymän käyttö estetään välittömästi. Xplora Mobile pitää asiakasta vastuussa kaikista sopimusrikkomuksesta aiheutuneista tappioista. Ottamalla yhteyttä Xplora Mobileen, liittymä voidaan aktivoida uudelleen, jos mukana toimitettu SIM-kortti asetetaan takaisin Xplora-puhelimeen.

 

6 PERUUTUSOIKEUS

Jos olet tehnyt tilauksen Xplora Mobilelta ostamatta Xplora-puhelinta, sinulla on oikeus peruuttaa tilaus samojen sääntöjen mukaisesti kuin Yleisten tilausehtojen kohdassa 8.

Mikäli Xplora-liittymä on ostettu yhdessä tarjoushintaisen Xplora-puhelimen kanssa, Xplora Mobile voi vaatia palauttamaan myös Xplora-puhelimen. Tuotteiden tulee vastata yleisten ehtojen kohdassa 8 olevia määrityksiä.

 

7 XPLORA-LIITTYMÄN SIIRTÄMINEN TOISELLE HENKILÖLLE / SIM-KORTIN VAIHTAMINEN

7.1 Liittymän siirtäminen toiselle henkilölle

Jos Xplora Mobile hyväksyy, asiakas voi siirtää liittymän toiselle henkilölle, joka täyttää Xplora Mobilen asettamat asiakkaiden vaatimukset. Asiakkaan on pyydettävä siirtoa kirjallisesti Xplora Mobilelta yhteydenottolomakkeella. Xplora Mobilelle on annettava kaikki tarvittavat tiedot uudesta asiakkaasta. Edellisen asiakkaan on maksettava kaikki maksamatta olevat laskut ja maksut. Kun kaikki maksamatta olevat laskut ja maksut on maksettu Xplora Mobilelle, edellisen asiakkaan kanssa tehdyn sopimuksen katsotaan päättyneen. Xplora Mobile voi asettaa siirrolle erillisiä ehtoja, esimerkiksi sen, että siirrosta on maksettava maksu kuten uuden liittymän yhteydessä. Siirron jälkeen uusi asiakas ottaa kaikki oikeudet ja velvollisuudet liittymästä.

 

7.2 Xplora Mobilen tekemä siirto

Xplora Mobile voi siirtää kaikki sopimuksen mukaiset velvollisuudet ja oikeudet toiselle yhtiölle, mikäli siirto ei ole kohtuutonta asiakkaalle.

 

7.3 SIM-kortin/operaattorin vaihtaminen

Asiakas voi vapaasti vaihtaa operaattoria. Jos asiakas valitsee jonkun toisen kuin Xplora Mobilen liittymän, laskutetaan häneltä erikseen palvelumaksu, jolla taataan kellon palvelujen toimivuus toisen operaattorin SIM-kortilla. Palvelumaksun suuruus määräytyy sen hetkisen hinnaston mukaisesti.

Xplora -kellopuhelimet tulevat esiasennetun Xplora Mobilen SIM-kortin kanssa. Operaattoria ja SIM-korttia vaihtaessa asiakkaan on solmittava erillinen liittymäsopimus valitsemansa operaattorin kanssa. Xplora Mobile ei ota vastuuta virheistä tai puutteista Xplora -palvelussa, jotka johtuvat siirtymisestä käyttämään kolmannen osapuolen SIM-korttia. Asiakkaan kokemien virheiden korjaaminen voi kestää kauemmin, jos asiakas käyttää Xplora -puhelimessa kolmannen osapuolen SIM-korttia. SIM-kortin kolmannen osapuolen toimittajan suorittama henkilötietojen käsittely tapahtuu kolmannen osapuolen vastuulla ja valvonnassa. Xplora Mobile ei käsittele tällöin henkilötietoja eikä ole vastuussa niiden käsittelystä.

7.4 Palvelumaksu

Xploran kellopuhelimet sisältävät esiasennetun Xplora Mobilen SIM-kortin. Jos asiakas valitsee jonkun toisen kuin Xplora Mobilen liittymän, laskutetaan häneltä erikseen palvelumaksu huoltajan kellonhallintaominaisuudesta, jolla taataan kellon palvelujen toimivuus toisen operaattorin SIM-kortilla.

 

8 HINNAT, HINNAN MUUTOKSET JA EHDOT

Ajankohtaiset hinnat ja maksut ovat aina nähtävillä osoitteessa xplora.fi. Xplora Mobilen laskuissa on 14 päivän maksuaika. Xplora-palvelu laskutetaan kuukausittain tai etukäteen.

Xplora Mobilella on oikeus tehdä muutoksia hintoihin, yleisiin ehtoihin tai palveluihin 30 päivän kirjallisella ilmoituksella, jos esimerkiksi toimittajamme tai kumppanimme muuttavat ehtojaan tai viranomaisten vaatimusten seurauksena.

Muutoksia voidaan tehdä lyhyemmällä varoitusajalla, jos se johtuu sääntelyvaatimuksista, muuttuneista määräyksistä, julkisten maksujen korottamisesta tai muista Xplora Mobilen valvonnan ulkopuolisista olosuhteista.

Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostilla, tekstiviestillä tai Xplora-sovelluksessa, jos hinnat, palvelut ja / tai liittymät muuttuvat merkittävästi.

Ennakkoon maksettujen liittymien osalta, asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus ilman korvausta vain, jos muutokset ovat asiakkaalle merkittävästi epäedullisia. 

Tarkistamme hintamme vuosittain kuluttajahintaindeksin perusteella.

Ymmärrämme, että hintojen nousu ei ole koskaan mukava uutinen. Hintojen kuluttajahintaideksin mukainen päivittäminen mahdollistaa kuitenkin palvelujemme ja tuotteidemme kehittämisen sekä takaa laadun myös jatkossa.

Hintamuutos koskee kaikkia asiakkaitamme, jotka ovat olleet tilaajina Xploralla vähintään 12 kuukautta.

 

8.1 Asiakkaan vastuu maksusta 

Jokainen, joka on rekisteröity asiakkaaksi, on aina vastuussa Xplora Mobilen toimittamien palvelujen maksamisesta tehdyn sopimuksen mukaisesti. Lasku lähetetään joko etukäteen sähköpostitse tai maksu suoritetaan asiakkaan määrittelemältä maksukortilta. Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että Xplora Mobilen ja laskutuspartnerin sähköinen viestintä tulee asiakkaalle eikä sitä pysäytetä roskapostisuodattimissa tai vastaavissa. Asiakas on vastuussa laskusta ja maksuista. Xplora Mobilen laskussa on yleiskatsaus tuotteista ja palveluista, jotka asiakkaan on maksettava, maksettava määrä ja maksupäivä. Jos maksua ei suoriteta tai suoraveloitusta ei ole voitu suorittaa maksupäivään mennessä, lähetetään maksumuistutus ja varoitus liittymän sulkemisesta. Jos maksua ei edelleenkään suoriteta, liittymä voidaan sulkea, liittymäsopimus irtisanoa ja perinnästä aiheutuneet kustannukset lähettää velkojen perintään. Jos asiakas katsoo, että lasku tai suoraveloitus on virheellinen, asiakkaan on ilmoitettava tästä Xplora Mobilelle ennen maksupäivää tai jos tämä ei ole mahdollista, kohtuullisessa ajassa maksuaikataulun päättymisestä. Kun Xplora Mobile käsittelee valitusta, laskun riidanalainen osa ei ole maksettava. Xplora Mobile voi kuitenkin vaatia, että laskun riidanalainen osa maksetaan maksuaikaa noudattaen. Jos asiakas maksaa vain osan laskusta, asiakkaan on määritettävä, mitä palvelua maksu koskee. Jos maksu on myöhässä, Xplora Mobile voi vaatia, että korko ja kustannukset katetaan korkolain mukaisesti. Xplora Mobile voi myös vaatia asiakasta kattamaan maksutapahtuman lähettämisestä aiheutuvat maksut, jos maksua ei ole maksettu eräpäivään mennessä. Asiakkaalla on aina oikeus saada laskun ja maksujen asiakirjat.

 

9 VAITIOLOVELVOLLISUUS

Xplora Mobileilla ja Xplora Mobilen työntekijöillä on sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaan salassapitovelvollisuus, joka koskee tietojen ja sisällön käyttöä tiedonannossa. Xplora Mobile voi kuitenkin luovuttaa tällaiset tiedot poliisille, syyttäjille, tuomioistuimille tai muille henkilöille, jotka voivat laillisesti vaatia sitä.

 

10 ASIAKKAAN VASTUU VÄÄRINKÄYTÖSTEN ESTÄMISEKSI

Asiakkaan on varmistettava, että palveluihin pääsemiseksi käytettävät laitteet, henkilökohtaiset kortit, koodit ja salasanat säilytetään ja tallennetaan asianmukaisesti ja niitä käytetään siten, ettei luvaton henkilö voi niitä käyttää. Asiakkaan on toteutettava kaikki kohtuulliset varotoimenpiteet, joilla estetään luvatonta henkilöä käyttämästä väärin tai muutoin estetään luvaton pääsy palveluihin tai laitteisiin, joita käytetään palveluihin (kuten SIM-kortteihin). Asiakkaan on käytettävä henkilökohtaisia ​​salasanoja näytön lukituksena, jos laitteessa on tämä toiminto, sekä PIN-koodia SIM-kortille. Jos tiedät tai epäilet, että laitteet, henkilökohtaiset kortit ja koodit ovat kadonneet tai että luvaton henkilö on päässyt niihin käsiksi, asiakkaan on välittömästi ilmoitettava tästä Xplora Mobilelle, jotta palvelujen väärinkäyttö voidaan estää. Xplora Mobile estää välittömästi pääsyn kyseisiin palveluihin ja tilauksiin. Vaikka liittymän käyttö olisi estetty, tavalliset liittymämaksut kertyvät niin kauan kuin liittymää ei peruuteta.

 

11 PALVELUN VIRHEET TAI VIAT

11.1 Reklamaatio

Ennen kuin asiakas esittää Xplora Mobilelle virheen Xplora-palveluissa, asiakkaan on tutkittava, johtuuko vika asiakkaan omasta laitteistosta tai käytöstä. Jos asiakas raportoi virheistä, jotka eivät ole Xplora Mobilen vastuualueella ja asiakkaan olisi pitänyt tietää tämä, Xplora Mobile voi vaatia asiakasta kattamaan vianmääritykseen liittyvät kustannukset. Asiakas menettää oikeutensa tehdä reklamaation, jos hän ei ilmoita virheestä Xplora Mobilelle kohtuullisessa ajassa siitä, kun virhe on tai olisi pitänyt havaita.

 

11.2 Hinnanalennus

Jos asiakas ei voi käyttää palvelua tietoliikenneverkon tai palvelun virheiden tai puutteiden vuoksi, asiakas voi vaatia hinnanalennusta. Tällaisissa tapauksissa asiakkaalle hyvitetään yleensä suhteellinen osuus kyseisten palvelujen kiinteistä nykyisistä hinnoista.

 

11.3 Virheiden korjaus

Xplora Mobilen on korjattava vika tai virhe mahdollisimman pian sen jälkeen, kun Xplora Mobile on saanut tiedon viasta tai virheestä palvelussa.

 

11.4 Korvaus

Xplora Mobile vastaa palveluvirheistä johtuvista välittömistä vahingoista. Tätä ei kuitenkaan sovelleta, jos Xplora Mobile osoittaa, että vika johtuu olosuhteista, joihin Xplora Mobile ei voi vaikuttaa tai joita Xplora Mobile ei ole voinut omalla toiminnallaan välttää tai estää. 

Xplora Mobile ei ole vastuussa virheistä johtuvista välillisistä vahingoista, ellei tappiota ole aiheuttanut Xplora Mobilen törkeä huolimattomuus tai tahallisuus.

Xplora Mobile ei ole vastuussa mistään vahingosta, mikä johtuu asiakkaan tai kolmannen osapuolen toiminnasta, tai vahingoista, jotka johtuvat asiakkaan ohjelmiston asentamisesta ja käytöstä tai asiakkaan omien laitteiden liittämisestä Xplora-matkapuhelinverkkoon.  Sama pätee, jos asiakkaan laitteet ja ohjelmistot eivät ole yhteensopivia Xplora Mobile-palveluihin. Xplora Mobile suosittelee, että asiakas varmuuskopioi laitteensa tiedot ennen ohjelmiston asentamista ja käyttöä.

 

11.5 Maksujen ja sopimuksen laiminlyönti

Maksun laiminlyönnin yhteydessä Xplora Mobile lähettää maksumuistutuksen sovellettavan lain mukaisesti ja veloittaa asiakkaalta huomautuskulun sekä viivästyskoron. Jos asiakas ei ole maksanut määräajassa, Xplora Mobile voi kuukauden kuluttua maksupyynnön jättämisestä sulkea Xplora-palvelun käytön.

Xplora Mobile voi myös sulkea palvelujen käytön, jos asiakas;

  • ei ole toimittanut tarvittavaa ja oikeaa asiakastietoa
  • aiheuttaa vahinkoa tai häiriötä Xplora Mobilen infrastruktuurille tai palveluille
  • ei täytä Xplora Mobilen määräämiä turvallisuusvaatimuksia
  • toimii sähköisiä viestintäpalveluja koskevien lakien tai julkisoikeudellisten sääntöjen vastaisesti
  • muutoin törkeästi loukkaa sopimusta, väärinkäyttää palveluita tai laitteita tai loukkaa Xplora Mobilen työntekijöitä, edustajia tai muita.

Ennen kuin Xplora Mobile aloittaa sulkemisen tämän määräyksen mukaisesti, asiakkaalle on mahdollisuuksien mukaan ilmoitettava kirjallisesti, annettava mahdollisuus kommentoida asiaa ja korjata sulkemiseen johtanut syy. Ilmoituksessa on mainittava syy ja asetettava määräaika ehtojen korjaamiseksi. Jos määräaika ylittyy, sopimusta ei korjata tai jatketa, vaan sopimus ja asiakassuhde katsotaan päättyneeksi.

 

11.6 Sulkeminen muissa tapauksissa

Xplora Mobile voi sulkea asiakkaan verkkoyhteyden ilman ennakkoilmoitusta, jos tämä on tarpeen verkon turvallisuuteen tai toimivuuteen liittyvistä syistä, tärkeiden sosiaalisten toimintojen turvaamiseksi tai kolmansien osapuolten suojan kannalta. Tällaisissa tapauksissa asiakkaalle ilmoitetaan välittömästi sulkemisesta. Jos asiakas muuttaa, Xplora Mobile voi sulkea verkkoyhteyden, mikäli se estää muilta mahdollisuuden luoda uusi asiakassuhde osoitteessa, josta asiakas on muuttanut. Mikäli asiakas käyttää palveluita poikkeuksellisen paljon, Xplora Mobile voi erityistapauksissa sulkea palvelun käytön tai katkaista yhteyden verkkoon ilman ennakkoilmoitusta. Asiakkaalle ilmoitetaan sulkemisesta mahdollisimman pian sulkemisen jälkeen.

 

11.7 Vastuunrajoitus

Xplora Mobilen korvausvastuu on rajoitettu 1000 euroon (EUR) kutakin tapausta kohden tai samasta syystä aiheutuneeseen vahinkoketjuun, ellei tappio johdu Xplora Mobilen suuresta huolimattomuudesta.

 

12 SOPIMUKSEN PÄÄTTÄMINEN TAI PERUUTTAMINEN

Jos asiakas on tehnyt kuukausimaksullisen liittymäsopimuksen, asiakas voi irtisanoa sopimussuhteen 14 päivän irtisanomisajalla. Irtisanomisaika lasketaan heti irtisanomisen seuraavasta päivästä alkaen. 

Ennakkomaksettujen liittymätilausten irtisanomisaika on 1 kuukausi ja irtisanomisaika lasketaan seuraavan kuukauden ensimmäisestä päivästä alkaen, poislukien erikoiskampanjan yhteydessä aktivoidut liittymät, jotka määritellään määräaikaisiksi eikä niitä siten ole mahdollista irtisanoa kesken sitovan kauden (ks. kohta 12.1).

 

Irtisanominen tulee tehdä Minun Sivujen kautta osoitteessa https://minunsivu.xplora.fi/ tai kirjallisesti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella. Lopettaminen voi koskea koko palvelua tai sen osaa. 

Jos asiakas on solminut ennakkomaksusopimuksen ja haluaa peruuttaa tilauksen ennen sitovan kauden päättymistä, Xplora Mobileilla on oikeus laskuttaa asiakkaalta rikkomusmaksu. Rikkomusmaksu vähennetään asteittain ja se on rajoitettu ennalta maksetun liittymän taloudelliseen kokonaishyötyyn ennakkomaksun jäljellä olevaksi ajaksi.

Jos on olemassa tosiasiallinen syy, Xplora Mobile voi irtisanoa sopimuksen yhden kuukauden irtisanomisajalla. Sama pätee, jos asiaankuuluva tietoliikennepalvelu tai tuote/hintasopimus suljetaan. Ilmoitusaika lasketaan irtisanomisen jälkeisen seuraavan kuukauden ensimmäisestä päivästä. Xplora Mobile voi välittömästi irtisanoa sopimuksen, jos asiakas rikkoo sopimusta olennaisesti. Ennen sopimuksen purkamista Xplora Mobile ilmoittaa asiakkaalle mahdollisuuksien mukaan kirjallisesti. Ilmoituksessa on ilmoitettava peruutuksen syy ja asetettava määräaika ehtojen korjaamiseksi.

 

12.1 Erikoiskampanjan yhteydessä aktivoidun liittymän irtisanominen

Jos liittymä on aktivoitu erikoiskampanjan yhteydessä, ei ennakkoon maksetuilla 6kk ja 12kk liittymillä ole erillistä irtisanomisaikaa vaan liittymä määritellään määräaikaiseksi eikä siten liittymän ennakkomaksua palauteta. Kun ennakkoon maksettu liittymäjakso on kulunut loppuun, jatkuu se automaattisesti kuukausiveloitteisena sen hetkisen hinnaston mukaisesti, mikäli asiakas ei ole uusinut ennakkomaksusopimusta. Liittymä voidaan irtisanoa sitovan kauden jälkeen normaalin irtisanomisajan puitteissa (kohta 12).

Erikoiskampanjat, joihin tätä kohtaa sovelletaan:

– Vihreän ja oranssin XGO3-kellopuhelimen loppuunmyynti 12.-15.9.2023

 

13 KÄYTTÖJÄRJESTELMÄN RAJOITUKSET, MUUTOKSET VERKOSSA JA PALVELUISSA

Hätätilanteissa, mukaan lukien vakavat uhat elämälle tai terveydelle, ympäristölle tai verkkoturvallisuudelle, Xplora Mobilella on oikeus ryhtyä tarvittaviin toimiin, vaikka se tarjoaisi asiakkaalle rajalliset mahdollisuudet käyttää palveluja. Xplora Mobilella on myös oikeus ryhtyä toimiin, jotka voivat johtaa verkkojen tai palvelujen keskeytyksiin, häiriöihin tai muutoksiin, jos ne katsotaan tarpeellisiksi teknisistä, turvallisuus- tai operatiivisista syistä tai julkisten päätösten tai muiden sääntelyolosuhteiden vuoksi. Xplora Mobile ei ole vastuussa kustannuksista, menetyksistä tai epämukavuudesta, joita asiakkaalle aiheutuu tällaisten toimenpiteiden seurauksena.

 

14 ASIAKKAAN ARVOSTELUT

Xplora Mobile pidättää oikeuden käyttää kommentteja tai arvosteluja, jotka asiakas on antanut Xplora Mobilen verkkosivuilla tai sosiaalisen median kanavissa. Muussa tapauksessa käyttäjäarviointeja ja kommentteja käsitellään markkinointilain sääntöjen mukaisesti.

Xploraa myy ja jakaa: Xplora Mobile Oy, Piispanportti 11, 02240 Espoo | Y-tunnus 2986682-8  | Copyright 2023 xplora.fi.

 

 

C KÄYTTÖEHDOT – (sovelletaan vain Suomessa asuviin kuluttajiin)

Asiakkaan pääsy Xplora-sovellukseen ja sen käyttö edellyttää (1) näitä ehtoja (2) Xplora-liittymäsopimusta (3) kolmansien osapuolten kanssa solmittuja sopimuksia, kuten mobiilipalveluntarjoajan ja sovelluskauppojen, ja (4) kaikkia asiaankuuluvia lakeja, sääntöjä ja määräyksiä.

Jos asiakkaalla ei ole Xplora-liittymäsopimusta, Xplora Mobile voi veloittaa asiakkaalta kuukausittaisen palvelumaksun.

Asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias Xploran käyttämiseksi tai asiakkaalla tulee olla lupa huoltajalta. Käyttämällä kaikkia Xplora-palveluja tai osaa siitä, asiakkaan tai huoltajan on hyväksyttävä nämä ehdot. Jos asiakas ei ole samaa mieltä, Xplora-palveluita ei voida käyttää.

Xplora-palvelun yleiskatsaus: Matkapuhelinsovellus ”Xplora-sovellus” ja kellopuhelin (”Xplora-puhelin”), joita kutsutaan yhdessä ”Xplora-palvelu” – tai ”Xplora” -palveluksi, on Xplora Mobile Oy:n / Xplora Technologies Ltd:n palvelu yhteistyössä INFOMARK Co. LTD:n kanssa (”yhteisesti nimeltään Xplora Mobile”). Xplora-puhelinta voidaan konfiguroida, seurata ja siihen voidaan ottaa yhteyttä Xplora-sovelluksen kautta.

Xplora Mobile Oy:lla on oikeus tehdä muutoksia kellon toimintoihin, yleisiin ehtoihin tai palveluihin kirjallisella 30 päivän varoitusajalla, jos esimerkiksi toimittajamme tai yhteistyökumppanimme muuttavat ehtojaan tai jos viranomaisvaatimukset niin vaativat. Muutoksia voidaan tehdä lyhyemmällä varoitusajalla, jos muutokset johtuvat viranomaisvaatimuksista, muuttuneista määräyksistä, julkisten maksujen korotuksista tai muista Xplora Mobilesta riippumattomista seikoista. Mikäli toiminnot ja/tai palvelut muuttuvat merkittävästi, asiakkaalle ilmoitetaan niistä sähköpostitse, tekstiviestillä tai Xplora huoltajan sovelluksessa.

 

Lasten suostumus:

Xplora-puhelin on suunniteltu käytettäväksi lapsille. Myöntämällä Xplora-puhelimen lapselle edustat ja takaat Xplora Mobilelle, että sinulla on lapsen huoltajan lupa ottaa Xplora-palvelu käyttöön ja sallia Xplora Mobile- ja Xplora Mobilen teknisten kumppaneiden tarjota Xplora-palvelua, mukaan lukien kerätä ja käyttää Xplora-puhelimen tietoja, kuten mainitaan tietosuojalausunnossamme; https://www.xplora.fi/tietosuoja/

Sijainti / hätätilanteet:

Xplora-puhelin on tarkoitettu käytettäväksi matkapuhelimena ja sitä voi käyttää myös seurantalaitteena. Huomautus: Xplora Mobile ei takaa virheetöntä palvelua. Siksi lapsilla ja huoltajilla on aina oltava hyvät varotoimet turvallisuudelle, vaikka he käyttäisivät Xplora-palvelua.

Tietosuoja:

Jotta voisimme tarjota Xplora-palvelua, meidän on kerättävä ja lähetettävä tietoja Xplora-puhelimesta, mukaan lukien sijaintitiedot, Xplora Mobilelle ja Xplora Mobilen yhteistyökumppaneille. Katso lisää tietosuojalausunnostamme:  https://www.xplora.fi/tietosuoja/

Ketkä ovat asiakkaitamme:

Asiakkaamme on henkilö, joka on rekisteröinyt Xplora-puhelimen nimensä mukaisesti. Xplora Mobile ei ole velvollinen vastaamaan muiden asiakkaiden pyyntöihin kuin rekisteröityneiden käyttäjien. Xploran kellopuhelimet on testattu toimiviksi seuraavien maiden SIM-korteilla/eSIM:eillä: Norja, Ruotsi, Suomi, Tanska, Espanja, Iso-Britannia, Saksa, Ranska, Italia, Alankomaat, Unkari, Islanti, Viro, Sveitsi, Itävalta ja Yhdysvallat.

Lisenssi Xplora-sovellukselle:

Jotta Xplora-palvelua voitaisiin käyttää, yhden lapsen huoltajan on ladattava ja asennettava Xplora-sovellus matkapuhelimeen. Xplora Mobile tarjoaa käyttäjälle ei-yksinomaisen, siirtämättömän, peruutettavan ja rajoitetun lisenssin käyttää Xplora-sovellusta vain matkapuhelimissa, jotka omistat tai olet vastuussa. Käyttäjä vahvistaa ja vakuutaa, että hänellä on oikeus asentaa ja käyttää Xplora-sovellusta matkapuhelimessa.

Rekisteröinti ja salasana:

Jotta asiakas voi käyttää Xplora-palvelua, asiakkaan on rekisteröidyttävä ja asennettava Xplora-sovellus. Kaikkien rekisteröityjen tietojen on oltava totuudellisia, eikä aliaksia tai muita keinoja saa käyttää piilottaakseen todellisen henkilöllisyyden. Kaikkien tietojen on kuuluttava asiakkaalle eikä toiselle henkilölle. Asiakas on vastuussa salasanan turvallisuudesta ja on yksin vastuussa käyttäjätunnuksen käytöstä tai luvattomasta käytöstä. Jos asiakas epäilee käyttäjänimen luvattoman käytön, tulee salasana vaihtaa välittömästi ja / tai ottaa yhteyttä Xplora Mobilen asiakaspalveluun tai operaattoriin.

Omistusoikeudet:

Xplora Mobile on Xplora-palvelun yksinomainen omistaja tai valtuutettu lisenssinantaja, mukaan lukien kaikki teksti, ohjelmistot, grafiikat, mallit ja kaikki tavaramerkit ja muut immateriaalioikeudet tai omistusoikeudet. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas hyväksyy ettei hän riko tai vahingoita Xplora Mobilen oikeuksia. Xplora-palvelun osaa ei saa jakaa, eikä muokata, eikä uusia töitä saa tehdä Xplora-palvelun perusteella ilman Xplora Mobilen etukäteen antamaa kirjallista suostumusta. Kaikki oikeudet, joita ei ole myönnetty näiden käyttöehtojen mukaisesti, on varattu Xplora Mobilelle.

Vastuunrajoitus:

Kaikki Xplora-palvelun osat toimitetaan ”sellaisena kuin se on”, emmekä takaa, että Xplora-palvelun tai siihen liittyvien materiaalien tai sisällön sisältävät ominaisuudet ovat virheettömiä, että virheitä korjataan tai että palvelin, joka tarjoaa palvelun, ei sisällä viruksia tai muita haitallisia komponentteja. Emme ole vastuussa Xplora-palvelun käytöstä, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, sisältö ja mahdolliset virheet. Xplora Mobile kieltäytyy kaikesta vastuusta ja takuista, joita kolmannet osapuolet tai Xplora-palvelun yhteydessä käytetyt tuotteet, joita käytetään yhdessä Xplora-palvelun kanssa, kuten matkapuhelinoperaattorisi, App Store tai matkapuhelimesi valmistaja.

Xplora Mobile vastaa yksinomaan Xplora-palvelun suorista vahingoista, jotka johtuvat Xplora-palvelun virheistä tai puutteista. Tätä ei kuitenkaan sovelleta, jos Xplora Mobile osoittaa, että vika tai virhe johtui olosuhteista, jotka eivät kuulu Xplora Mobilen hallintaan ja jonka seurauksia Xplora Mobile ei ole perusteltavasti voinut ennalta välttää.

Xplora Mobile ei ole vastuussa puutteista aiheutuvista välillisistä vahingoista, jotka johtuvat virheistä, ellei vahinkoa ole aiheuttanut Xplora Mobilen vakava huolimattomuus tai tahallinen virhe.

Xplora Mobile ei ole vastuussa mistään vahingosta, jotka liittyvät asiakkaan tai kolmannen osapuolen toteuttamiin ehtoihin tai toimiin, mukaan lukien mahdolliset tappiot, jotka aiheutuvat asiakkaan ohjelmiston asentamisesta ja käytöstä tai asiakkaan omien laitteiden liittämisestä Xplora-matkapuhelinverkkoon. Sama pätee, jos asiakkaan laitteiden ja ohjelmistojen käyttö ei sovi Xplora Mobilen palveluihin. Xplora Mobile suosittelee, että asiakas tekee varmuuskopion ennen ohjelmiston asentamista ja käyttöä.

Xplora Mobilen korvausvastuu on rajoitettu 1000 euroon (EUR) kutakin tapausta kohden tai samasta syystä aiheutuneesta vahinkoketjusta, paitsi jos tappio johtuu Xplora Mobilen suuresta huolimattomuudesta.

Pätemätön tai mitätön ehto:

Jos toimivaltainen lainkäyttövaltainen tuomioistuin katsoo, että jokin osa näistä ehdoista katsotaan pätemättömäksi tai sitä ei voida panna täytäntöön, tämä ei vaikuta muihin käyttöehtoihin.

Arvostelut:

Xplora Mobile pidättää oikeuden käyttää kommentteja tai arvosteluja, jotka asiakas on antanut Xplora Mobilen verkkosivuilla tai sosiaalisen median kanavissa. Muussa tapauksessa käyttäjäarviointeja ja kommentteja käsitellään markkinointilain sääntöjen mukaisesti.

Yhteystiedot:

Xplora Mobile Oy, Y-tunnus: 2986682-8 , Piispanportti 11, 02240 Espoo