Kiitos, kun valitsit XPLORA:n!

XPLORA-puhelimet toimitetaan esiasennetulla XPLORA Mobile Oy:n SIM-kortilla. Esiasennettu SIM-kortti vaatii kuukausittaisen liittymätilauksen. Liittymätilauksen hinta on 10-12 € riippuen valitsemastasi laskutusjaksosta.

Jos olet ostanut XPLORA:n jälleenmyyjäkumppaniltamme, voit aktivoida tilauksesi täällä: https://www.xplora.fi/aktivoi/

Seuraava teksti koskettaa XPLORA 4-puhelimen käyttöönottoa:

Kokeile seuraavaa, jos ongelma koskee QR-koodia:

1. Pidä oikeassa yläkulmassa olevaa painiketta painettuna n. 15-20sekuntia, kunnes XPLORA-4 sammuu kokonaan. Tämä vie noin 20 sekuntia.

2. Näyttöön tulee seuraavaksi teksti/logo ”XPLORA” ja laite käynnistyy uudelleen.

3. Odota 60 sekuntia ennen kuin teet mitään muuta XPLORA 4:lla sen jälkeen, kun se on käynnistynyt takaisin päälle.

XPLORA 4-puhelin on nyt käynnistetty uudelleen.

Yritä sitten skannata QR-koodi huoltajan sovelluksella uudelleen.

Jos tämä ei ratkaissut ongelmaa, ota meihin yhteyttä osoitteessa: asiakaspalvelu@xplora.fi ja autamme sinua edelleen.

Seuraava teksti koskettaa XPLORA 3S-puhelimen käyttöönottoa:

Jos olet lisännyt XPLORA 3S-puhelimen XPLORA 3S -sovellukseen skannaamalla QR-koodin, lisäämällä sovellukseen uuden aktivoidun XPLORA:n puhelinnumeron, ja XPLORA 3S:ssä ei ole kuuluvuutta (Laitteen näytön vasemmassa yläkulmassa kolme harmaata tolppaa, ja vieressä pieni punainen raksi, kun swaippaat näyttöä ylhäältä alas), toimi seuraavasti:

1. Pidä XPLORA 3S:n sivupainiketta painettuna n. 11 sekuntia, kunnes näyttö muuttuu kokonaan mustaksi.

2. Odota muutama sekunti.

3. Kytke XPLORA 3S takaisin päälle pitämällä kellon sivupainiketta painettuna noin. 1-2 sekuntia.

Jos sinulla heräsi kysyttävää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen asiakaspalvelu@xplora.fi

Palvelemme arkisin maanantaista perjantaihin 09:00-17:00 välillä.

XPLORA-tiimi
asiakaspalvelu@xplora.fi