LASITAKUUN EHDOT

Hei – ja kiitos, että ostit lasintakuun. Täältä löydät tietoa siitä, mitä palvelu sisältää.

 

Sopimukseen sisältyy:

  • Uusi tuote, vastaava tai parempi teknisesti
  • Ei omavastuuta
  • Ei ikävähennystä
  • Pätee maailmanlaajuisesti

 

Lasin rikkoutuessa sattuessa:

  1. Ilmoitat tapahtuneesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@xplora.fi. Lisää viestiin kuva rikkoutuneesta lasista, IMEI-numero ja Xplora puhelinnumero.
  2. Teemme vahinkoarvion, jos vahinko kuuluu lasitakuun ehtojen piiriin, saat uuden samanlaisen tai uudemman mallin.
  3. Uusi tuote toimitetaan sinulle postitse.

 

EHDOT:

Voimassa tammikuusta 2020 alkaen.

1. Mitä tuotetta sopimus koskee?
Lasitakuu voidaan ostaa vain samaan aikaan, kun ostat XPLORA-puhelimen verkkosivuiltamme. Lasitakuu koskee vain ostokuitissa mainittua tuotetta.

2. Ketä sopimus koskee?
Takuu koskee Xploran alkuperäistä ostajaa ja käyttäjää tai toista henkilöä, joka on myöhemmin ostanut tuotteen. Asiakas ymmärtää, että viestintä voi tapahtua vain alkuperäisen ostajan ja takuunantajan välillä jos takuunantajalle ei ole toimitettu tietoa omistajanvaihdosta. Asiakkaan vastuulla on antaa oikeat yhteystiedot.

3. Missä sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa kaikkialla maailmassa. Korvaus myönnetään Suomessa.

4. Milloin sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa ostopäivästä alkaen.

5. Sopimus sisältää
Sopimus sisältää rikkoutuneen lasin, pois lukien tahallisesti tehty vahinko.

6. Omavastuu
Vahinkotapauksessa ei ole omavastuuta. Asiakas lähettää rikkoutuneen tuotteen omalla kustannuksellaan Xploralle.

7. Käyttö
XPLORA-tuotetta on käsiteltävä huolellisesti vaurioiden välttämiseksi. Tuotetta ei saa esimerkiksi käyttää tilanteissa, joissa rikkoutumisriski on ilmeinen.

8. Korvaussäännökset – päivitetty 3.11.2022
Korvattavan vahingon sattuessa, korjauskustannukset korvataan enintään tuotteen käypä markkina-arvo huomioiden vahinkohetkellä. Mikäli tuotetta ei voida korjata, korvataan asiakkaalle uusi vastaava tuote. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, korvataan se teknisesti vastaavalla tuotteella kuin vaurioitunut tuote. XPLORA Mobile Oy määrittelee, milloin tuote on korjattava ja milloin taas korvattava uudella tuotteella. Jos tuote korvataan uudella tuotteella, jäljellä oleva sopimuskausi siirretään uuteen tuotteeseen. Tuotteen iän ja käytön perusteella ei tehdä ikävähennyksiä. Käteiskorvausta ei anneta. 3.11.2022 alkaen tuote vaihdetaan kerran sopimuskauden aikana. Niihin, jotka ovat ostaneet laajennetun takuun ennen tätä päivämäärää, sovelletaan vanhaa sopimusta.