Xplora lasitakuu
Hei – ja kiitos, että valitsit lasitakuun. Tästä löydät tietoa takuun sisällöstä ja ehdoista. Toivomme, että olet tyytyväinen uuteen tuotteeseesi.
Mikäli et saanut linkkiä tälle sivulle Xploran asiakaspalvelusta, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme ennen lasitakuun tilaamista. Myönnämme jälkikäteen ostetun lasitakuun kelloille vain asiakaspalvelumme kautta.
Lasitakuun sisältö pähkinänkuoressa:
- Uusi tuote, teknisesti vastaava tai parempi
- Ei omavastuuta
- Ei ikävähennystä
- Pätee maailmanlaajuisesti. Korvaus myönnetään Suomessa.
Lue tarkemmat lasitakuun ehdot täältä.
Toimintaohjeet lasin rikkoutuessa:
- Ilmoitat tapahtuneesta lähettämällä viestiä osoitteessa https://support.xplora.com/hc/fi/requests/new. Täytä tiedot ja lisää kuva rikkoutuneesta lasista.
- Teemme vahinkoarvion. Jos vahinko kuuluu lasitakuun ehtojen piiriin, saat uuden samanlaisen tai uudemman mallin.
- Uusi tuote toimitetaan sinulle postitse.
Ilmoita meille Xploa-kellopuhelimesi IMEI-numero (löydät sen laitteen asetuksista), jolle olet ostamassa lasitakuuta ja lisää lasitakuu ostoskoriin: