Lisätakuu

Osta lisätakuu rikkoutuneelle lasille* 2,50€ per. kuukausi, 1 vuoden ennakkomaksu (Ehdot)

Laajennettu takuu rikkoutuneelle lasille

Hei – ja kiitos, että ostit laajennetun takuun rikkoutuneelle lasille. Alta löydät lisätietoa palvelun sisällöstä. Toivomme, että olet tyytyväinen uuteen XPLORA-puhelimeesi.

Takuu rikkoutuneelle lasille – nämä asiat sisältyvät sopimukseen:

  • Uusi tuote (Sama tai uudempi vastaava tuote)
  • Ei omavastuuta
  • Ei ikävähennystä
  • Sovelletaan maailmanlaajuisesti

Toimi näin, jos XPLORA-puhelimesi näytön lasi rikkoontuu:

1. Ilmoita meille vahingosta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@xplora.fi
2. Arvioimme vahingon. Jos vauriot kuuluvat rikkoontuneen lasin laajennetun takuun ehtoihin, saat vastaavan, tai uudemman XPLORA-puhelimen.
3. Uusi tuotteesi toimitetaan sinulle postitse.

PALVELUN EHDOT «Rikkoontuneen lasin laajennettu takuu»
Voimassa 20.12.2019 jälkeen

1. Mitä tuotetta sopimus koskee?
Lisätakuu voidaan tilata vain verkkosivultamme uuden XPLORA-puhelimen ostamisen yhteydessä. Takuu koskee vain tuotetta, joka on ilmoitettu ostokuitissa.
2. Kenelle sopimus on tehty?
Takuu koskee XPLORA-puhelimen alkuperäistä ostajaa ja käyttäjää tai muuta henkilöä, joka on myöhemmin ostanut tuotteen. Asiakas ymmärtää, että yhteydenotto voi tapahtua hänen sallimien yhteyshenkilöiden kautta, jotka hän antoi sopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on antaa oikeat yhteystiedot.
3. Missä sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa kaikkialla maailmassa. Korvaus myönnetään Suomessa.
4. Milloin sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa XPLORA-puhelimen ja lisätakuun ostopäivästä.
5. Sopimus sisältää
Sopimus kattaa rikkoutuneen näytön, lukuun ottamatta tarkoituksellisia vaurioita.
6. Omistus
Vahingoista ei tehdä vähennyksiä. Asiakas palauttaa vaurioituneen tuotteen ja maksaa postikulut.
7. Törkeä huolimattomuus ja tahallinen vahingoittamistarkoitus
XPLORA-tuotetta on käsiteltävä ja säilytettävä huolellisesti vaurioiden välttämiseksi. Tuotetta ei saa käyttää tilanteissa, joissa rikkoontumisriski on ilmeinen.
8. Korvaussäännöt
Vahinkotapauksissa maksetaan korvaus, joka on rajoitettu tuotteen korvausarvoon vaatimuksen tekohetkellä. Korvauksena maksetaan uusi identtinen tuote tai uusi tuote, jonka tekniset ominaisuudet ovat samat, tai tehokkaammat kuin vaurioituneella tuotteella.
Kun asiakas saa uuden tuotteen, jäljellä oleva sopimuskausi siirretään uuteen tuotteeseen. Iästä ja käytöstä johtuvia vähennyksiä ei tehdä. Käteiskorvausta ei anneta.

 

Vaihe yksi: Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja tilauksesi numero (laskutussähköposti + tilauksen numero)

Vaihe toinen: Valitse taattava XPLORA-laite

Jatkaa