Lue mitä sanottavaa ihmisillä on meistä

Lähikuva lapsen käsistä. Toisessa ranteessa on Xplora ja toisella kävelee leppäkerttu.

Olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme siitä lähtien, kun julkaisimme ensimmäisen XPLORA kellopuhelimen vuonna 2016. Me XPLORA:lla haluamme, että lapsilla on mahdollisuus päästä käyttämään teknologiaa, joka on mukautettu heidän tarpeisiinsa. Lasten ei pitäisi joutua mukautumaan teknologiaan, vaan päinvastoin. XPLORA perhe on kasvanut huimasti ensimmäisen puhelimen julkaisun jälkeen: pohjoismaissa yli 50,000 perhettä on valinnut XPLORA:n lapsilleen. Tämä ei olisi ollut mahdollista ilman tyytyväisiä asiakkaita, jotka suosittelivat ja jakoivat kokemuksiaan XPLORA:sta muille.

asiakaspalaute  Screenshot 2020 05 07 at 17.51.22

Pienenä yrityksenä olemme riippuvaisia omistautuneista asiakkaista ja rakentavasta palautteesta. Kaikki asiakkaamme ovat meille yhtä tärkeitä, sillä palautteenne muodostaa pohjan kaikelle, mitä teemme. Pidämme erityisen arvokkaina kaikkia huomioita asioista, joita voisimme kehittää ja parantaa. Lupaamme siis jatkaa toimenpiteitä, joiden avulla XPLORA:a voidaan kehittää yhä enemmän.

asiakaspalaute

Olemme ylpeitä ja iloisia siitä, että olemme saaneet niin positiivista palautetta tuotteesta ja ideologiastamme. Kuulemme ja jaamme mielellämme kokemuksianne myös sosiaalisen median puolella. Seuraamalla meitä Instagramissa sekä Facebookissa, pysyt aina ajan tasalla uutuuksista ja XLORA uutisista.Screenshot 2020 05 07 at 17.50.19

Älä epäröi, jos mielessäsi on jotain mitä haluaisit jakaa kanssamme. Voit olla yhteydessä meihin yhteydenottolomakkeen kautta täältä tai somekanavien kautta. Tuotearvosteluja voi jättää jälleenmyyjiemme kotisivuille. 

 

Pysy kuulolla, sillä tiedossa on paljon iloisia uutisia ja parannuksia XPLORA:an liittyen! Kiitos vielä kerran kaikista kommenteista, palautteista ja arvosteluista. Yhdessä teemme XLORAsta entistäkin paremman! <3